2010. június 15., kedd

Ha nyár, akkor...Hova mehet gyerekekkel a család?

Amíg az Alföldön éltem, a Dunántúlra vágytam. Amikor a Tiszába fürödtem, a Balatonról álmodoztam. Mára engem irigyelnek az alföldi ismerősök. Veszprém és környéke turisztikai szempontból (is) paradicsomi állapotokat rejt: víz, hegyek, erdők és kiránduló helyek, gazdag múltú és kultúrájú települések, amik közül győzzünk válogatni. És főként: kisgyerekekkel is tervezhető programok!

Ha túl meleg van, irány valamelyik közeli - pazarul felújított - balatoni strand. Ha a természetbe vágynánk, vártúrára indulhatunk a környék hét várának egyikébe, kivonatozhatunk a Cuha-patak völgyébe, vagy kerekezhetünk egyet a Balaton mentén. Mozgalmas események érdekelnek? 2010 a Fesztiválok éve, ami garantálja a tartalmas szórakozást közelben s távolban. És ott vannak még a pár órán belül elérhető programok, úgymint Pécs, a Kultúra Magyar Városa, a Gyereksziget Budapesten, a Velencei-tavi fesztiválok. Soroljam? :)

Kérdezzük meg inkább a szakembert!
Június 16-án, szerdán családbarát nyári programokról, kedvezményes ajánlatokról kaphatunk tájékoztatást a veszprémi Tourinform iroda munkatársától. Érdemes jegyzetfüzettel érkezni, valódi programkavalkádra számíthatunk!

Linkajánló:

www.veszpreminfo.hu
www.itthon.hu

1 megjegyzés:

A hozzászólások moderálást követően válnak olvashatóvá.